vrijdag 5 september 2014

rode wangetjes

Ik krijg rode wangetjes als ik zie hoe lang het is geleden dat ik nog heb geblogd.


Ik kan hier heel wat excuses neerpennen (waarvan het sterfgeval van Gino's vader en het verlof de belangrijkste zijn), maar met excuses help je de wereld niet, zg ik altijd. Tijd om de draad weer op te pikken!

Normale routine



Met de start van het schooljaar is het hier weer een normale routine. Dat betekent dat we toch iets vroeger moeten opstaan, want dat was met de vakantie geleidelijk aan wat later geworden. Ook de drukte is teruggekeerd. De klanten zijn ook uit verlof, dus ook de telefoon rinkelt weer als voorheen. Ook onze avonden zijn weer goed gevuld. De vergaderingen zijn weer van start gegaan. En ik heb mijn avond sport ook weer opgepikt. Dat maakt dat het soms lopen en vliegen is. Het is weer even wennen!


Om jullie een idee te geven :
Maandagavond : geen afspraken.
Dinsdagavond : Gino zou met een rekening naar een klant gaan, ik moest Brecht brengen naar de traktor-rijles tegen 18u, en om 20u had ik een afspraak ivm het Davidsfonds. Eten hebben we achteraf gedaan (om 21u30)
Woensdagavond : Gino en ik waren ingeschreven op een vergadering ivm mazout in energiezuinige woningen. Deze begon om 18u met een mini-beurs. De effectieve presentatie begon om 19u. Gino is pas om 18u thuis gekomen, want hij moest nog een dringende herstelling oplossen. Gelukkig waren we net op tijd om de presentatie mee te maken.
Donderdagavond : dit is mijn vaste sportavond. Het sporten is van 20u30 tot 21u30. Door de drukte (en ook wel omdat ik het niet meer gewoon ben) hadden we nog geen tijd gehad om te eten vooraf. Gino zou (tijdens mijn sporten) nog een herstelling doen. Dus hebben we ook weer veel te laat gegeten.
Vanavond : Brecht zou graag naar de jeugdvereniging gaan. Gino gaat naar de kookles voor mannen(georganiseerd door de plaatselijke vereniging). Dus ben ik een avondje alleen thuis. Eventjes rustig (voor mij toch). Relax!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten