vrijdag 13 juni 2014

Ja, ook wij doen mee :)

De voetbalgekte is in het land. De microbe is van Nederland naar Belgiƫ overgewaaid.

Ik had in april de winkel versierd met Pasen-decoratie. Na Pasen had ik alle pasen-gerelateerde dingen zoals paashazen en zo, weggenomen. De gele kleur vond ik nog gepast voor de lente. Na enkele weken was het tijd om de toonzaal weer op te frissen met iets nieuws. Ik was eerst niet van plan om mee te doen aan de voetbalgekte. Ik had er eigenlijk gewoon niet aan gedacht. Maar hier en daar zag ik toch al wat winkels met de belgische driekleur versierd. En omdat ik wel hou van het 'samenhorigheidsgevoel' besliste ik om mee te doen. Met een kleine twijfel vertrok ik naar verschillende winkels met de hoop nog wat te vinden in de driekleur. Gelukkig was er nog genoeg voorraad overal. Ik heb wel wat veel gekocht ...  zie hier het resultaat :





Geen opmerkingen:

Een reactie posten