zaterdag 17 augustus 2013

Terug van weggeweest

Ja hoor, ik ben terug van weggeweest.

Door het ons verlof heb ik jullie een beetje in de steek gelaten, maar dat zal ik vlug weer oppikken.

We hebben 2 weken verlof genomen. Een weekje ardennen en een weekje thuis. Het weekje ardennen was natuurlijk pure ontspanning. We hadden een huisje gehuurd in de buurt van Durbuy. We hebben er toch een actieve vakantie van gemaakt : wandelen, mountainbiken, kayakken, railbike, ...

Enkele sfeerbeelden :




Natuurlijk hebben we ook minder sportieve dingen gedaan :
 

 
 
Na ons weekje ardennen hebben we nog een weekje thuis gewerkt. gino is die week bijna iedere dag op de zaak geweest om alle kleine en grote problemen op te lossen. Ik heb me vooral geconcentreerd op het huishouden. Na een week op reis heb je toch een redelijke berg was te verwerken. Daarna hebben we ons huis eens grondig gekuist. 2 volle dagen hebben we de living, keuken, badkamer, zolder, kamers, ... van boven tot onder aangepakt. Het geeft toch ook een goed gevoel dat alles weer spik en span is. Maar we hebben ook vooral genoten van onze tijd samen. We hebben het niet nagelaten om samen een aperitief of een koffie te drinken.

Maar nu is het ondertussen al een week volle bak werken. Maar daarover meer in mijn volgende blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten