maandag 31 december 2012

De laatste dag

Vorig weekend was nogal rustig. Het was eigenlijk een weekend zoals altijd. Zaterdag hebben we gewoon gewerkt. Alhoewel ... gewoon. Ik had het in mijn hoofd gestoken om de volledige loods te kuisen. Ik wou vuile hoekjes opruimen en daarna de volledige vloer kuisen. Ook de toonzaal, bureau en keuken moest er aan geloven. Dus in totaal 900m². Een hele karwei, maar ik ben echt blij met het resultaat! Zo kunnen we het jaar proper eindigen én proper starten.

Gisteren moesten we wel wat bureau-werk doen, want er waren papieren die zeker tegen vandaag (maandag) in orde moesten zijn. Om 16u waren we klaar en zijn we naar huis gegaan. De pannekoeken stonden al klaar. Een lekkere beloning!

Tja vandaag is het de laatste dag van het jaar 2012...

In 2013 staan we natuurlijk weer paraat, de agenda voor de niet-te-vergeten telefoontjes en depannages ligt al klaar



Ik wens iedereen een prettig eindejaars- en nieuwjaarsfeest toe !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten