donderdag 18 oktober 2012

Mijn mannen verwend


Het was zaterdag. Gino had nog wat depannages te verwerken van de vrijdag. Daarnaast had hij nog afspraken om werken te bekijken. eigenlijk is het ideaal als hij de zaterdag op de bureau kan zitten om alle werken van de komende week voor te bereiden. Hij is de hele dag bezig geweest. In de namiddag zou hij normaal gezien vroeg stoppen om in de tuin te werken. Dit was echter niet gelukt. Brecht had de hele dag geholpen met een plaatselijke boer. Mathias had geleerd en was vanaf 16u niet meer thuis. Toen Brecht thuis kwam, had Gino het idee om samen nog een uurtje in de tuin te werken. Beiden hebben ze (toch tegen hun zin) de tuin aangepakt. Er stond heel wat onkruid, en dat moest natuurlijk weg. Ik vond dat mijn mannen wel een verwennerijtje hadden verdiend en ik heb een aperitieftafel voorzien tegen dat ze binnenkwamen van de tuin. De tegenzin van het werken was snel vergeten.


Wat is er anders gebeurd in het weekend?
Vrijdagavond hadden we een optreden in Zevekote. Het kleine dorp verwelkomde Blush, een enthousiaste groep dames. Dit was ingericht door Talentina, het koor waar ik deel van uitmaak.
En dit diertje kwam ik tegen op vrijdagmorgen in mijn wasplaats. Dit had ik eigenlijk nog nooit gezien in huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten