woensdag 23 november 2011

3 weken

Ja jullie hebben mij drie weken moeten missen. Het is hier een drukte van jewelste. Ook 's avonds heb ik wel telkens iets te doen, waardoor ik niet op mijn blog geraak. Maar nu zal ik de draad weer opnemen, zodat jullie weer op de hoogte zijn.

Weekendje weg

Het weekend van 11 november zijn we er eventjes tussenuit getrokken. We zijn richting Spa gereden samen met de kinderen. De eerste dag hadden we een verrassing voor de kinderen. We zijn naar het circuit van Francorchamps gereden. Daar was het circuit open voor liefhebbers. Neen, hoor, wij hebben niet meegereden, maar we hebben wel het circuit bezocht. Dat vonden de kids natuurlijk 'machtig'. Voor de rest van het weekend hebben we vooral veel gewandeld. Het was prachtig weer en daar hebben we van geprofiteerd. Alhoewel ik moet zeggen dat het soms puffen was met de steile hellingen. Maar lichamelijke inspanning is geestelijke ontspanning hé.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten