zaterdag 8 mei 2010

Ieder vrij moment wordt benut

Er moet toch nog vanalles gebeuren tegen morgen, tegen de communie. Al heel de week heb ik ieder vrij moment benut om voor te bereiden. Zo moest Gino nog schoenen hebben. Ik had er zaterdag meegebracht voor hem, maar hij vond ze te donker. Dinsdag zijn we dan maar over de middag naar de schoenwinkel geweest om ze te wisselen. Gelukkig is de winkel over de middag open. Dan was er nog het probleem van de broek van Mathias. Hij wilde een bepaald kleur broek (zal ik nu nog niet verklappen) die niet zo gemakkelijk te vinden was, zeker niet in zijn maat. Wel in volwassen-maat, maar ja. Woensdagnamiddag wou ik nog een poging doen om die broek te vinden. Gino zou op de winkel letten. Maar hij geraakte maar om 17u in de winkel, dus moest het vlug gaan. Gelukkig vonden we zo'n broek bij de jongeren-maten, maar de maat voor Mathias zat er niet bij! Ze hadden die wel in een ander filiaal. Dus ben ik donderdagmiddag, tussen 12u en 13u, de broek gaan halen en daarna ben ik ook nog doorgereden naar de Colruyt voor de laatste boodschappen. Deze morgen ben ik om 5u30 opgestaan. Ik kon al van 4u15 niet meer slapen. De zenuwen beginnen toch te komen. Maar zo heb ik nog veel kunnen in orde brengen deze morgen. Dat is het nadeel van een winkel hebben hé, je kunt niet zomaar 'verlof' nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten