vrijdag 31 oktober 2008

Pinkje gebroken

Dit is mijn tweede berichtje op mijn blog. Het is nog steeds een beetje zoeken.

Ik heb mij eigenlijk nog niet voorgesteld. Ik ben Anja, de vrouw van Gino Annys. Samen hebben we een zaak. Wij installeren en herstellen electriciteit, sanitair, CV, ventilatie, domotica, verlichting, en alles wat hiermee te maken heeft. We hebben 2 zonen, van 13 en 10 jaar oud.

Gisteren was een drukke dag.
De jongste zoon heeft zijn pinkje gebroken. De 2 broers hebben liggen ravotten in het gras eergisteren en plots had de jongste veel pijn aan zijn pink. Ik heb afgewacht tot ’s avonds en het zat toch dik. Tegen gisterenmorgen was het aan het blauw komen, dus ja : naar de huisarts, daarna foto’s laten trekken en ’s avonds terug naar de huisarts. Gelukkig is het een minieme breuk en moet het niet in het gips. Het zit wel in zo’n spalk (aluminium geplooid plaatje rond zijn vinger). Hij mag weeral 3 weken niet turnen, en daar is hij niet blij mee. Zo heb ik veel rondgereden en gewacht in de wachtzaal gisteren. Het bureauwerk heeft wat moeten wachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten